Počúvanie vesmíru sa zhoršuje!

Rádioastronómovia z celého sveta používajú radioteleskopy na vedecký výskum skúmania vesmíru odpočúvaním. Na rozdiel od optických ďalekohľadov zhromažďujú rádioteleskopy informácie vo forme rádiového žiarenia. To sa potom interpretuje, analyzuje a spracúva na viditeľné obrazy. Táto úloha nie je vôbec ľahká, lebo rádiové signály sú mimoriadne slabé. Nech už je ľudská civilizácia akokoľvek výnimočná, astronómom spôsobujeme problémy a bránime im zhromažďovať informácie z vesmíru. Pre elektronický šum, ktorý vytvárame, je počúvanie vesmíru stále ťažšie.

Silnejšie rádiové vlny, ktoré vyrábajú ľudia, prehlušujú prirodzené vlny, ktoré tvoria vesmírne telesá, až do takej miery, že v rádiovom prostredí už skoro nič nepočuť, uvádza sa v časopise Science News. Zdrojom tohto rušenia sú počítače, mikrovlnné rúry, mobilné telefóny, televízne a rozhlasové vysielanie, vojenské radary, komunikácia riadiacich veží s lietadlami a satelitné systémy. Tieto signály treba oddeliť od signálov vychádzajúcich z galaxií vo vesmíre. V snahe čo najviac sa vyhnúť rušivým vplyvom sa rádioteleskopy umiestňujú na odľahlých miestach!

Ale vo svete ľudskej civilizácie existuje iné, dôležitejšie počúvanie vesmíru, ktoré sa nielen zhoršuje, ale existuje snaha ho celkom zničiť! Je to počúvanie nášho Stvoriteľa cez jeho knihu Stvorenia a Knihu-kníh, ktoré nás informujú nielen o zmyslu života, ale aj o najlepšom spôsobe ako ho žiť a tešiť sa z neho – do nekonečna! Je to preto, lebo existujú bytosti, ktoré zhoršujú počúvanie vesmírnej informácii od nášho Stvoriteľa a tak dezinformujú ľudstvo a účinne, efektívne ho vedú do celkom možnej záhuby! Len tí, čo sa snažia počuť a konať podľa správ z vesmíru majú nádej spoznať pravdu!

Stvoriteľove zákony nemožno zrušiť!

23.09.2018

O prírodných zákonoch každého druhu Boží prorok Jeremiáš napísal pod inšpiráciou: ‘Toto povedal Stvoriteľ: Ak by ste mohli zrušiť moju zmluvu s dňom a moju zmluvu s nocou, tak aby deň viac »

Boli sme obdivuhodne stvorení!

22.09.2018

Stvoriteľ urobil človeka, svojho pozemského syna s obdivuhodnými, pozoruhodnými schopnosťami! V prvom rade ho obdaril s úžasnou schopnosťou premýšľať! A vďaka tomu môžeme v našom živote viac »

Najväčší obchod bez rizika!

20.09.2018

Pravdaže taký obchod bez rizika môže patriť len najväčšiemu mužovi, ktorý kedy žil na tejto planéte Zem! On je prvorodenný a jednosplodený od Otca, Všemohúceho Stvoriteľa. Prvorodenný, viac »

jaguar land rover, treningove centrum

Nitra zachráni Jaguar z britskej tragédie

24.09.2018 00:00

Nový závod britského Jaguar Land Roveru v Nitre bude pre investora vykúpením. Vo Veľkej Británii totiž zažíva ťažké časy.

Holandsko Amsterdam počasie búrky vietor

Na Česko udrela Fabienne, stromy ležia na tratiach a vypadáva elektrina

23.09.2018 22:52

Na mnohých miestach Karlovarského a Plzenského kraja zaznamenali výpadky elektriny. Vietor pritom ešte silnie. Najhoršia situácia je vo vyšších polohách.

Slovensko cirkev viera celibát Lajcha

Agentúra AP strávila s Michalom Lajchom deň, pozrite si ho na fotkách

23.09.2018 22:27

"Poslaním Cirkvi je byť blízko ľuďom. Ale ako môžem mať blízko k ľuďom, keď žijem tak krajne odlišný život?" pýta sa 34-ročný kňaz.

dolár, USA

Papierové doláre sú v USA na ústupe, ale ešte nekončia

23.09.2018 21:46

Na americkom trhu sa rýchlo šíri bezhotovostný predaj, najmä v reštauráciách, ktoré obľubujú mladí klienti.