Počúvanie vesmíru sa zhoršuje!

Rádioastronómovia z celého sveta používajú radioteleskopy na vedecký výskum skúmania vesmíru odpočúvaním. Na rozdiel od optických ďalekohľadov zhromažďujú rádioteleskopy informácie vo forme rádiového žiarenia. To sa potom interpretuje, analyzuje a spracúva na viditeľné obrazy. Táto úloha nie je vôbec ľahká, lebo rádiové signály sú mimoriadne slabé. Nech už je ľudská civilizácia akokoľvek výnimočná, astronómom spôsobujeme problémy a bránime im zhromažďovať informácie z vesmíru. Pre elektronický šum, ktorý vytvárame, je počúvanie vesmíru stále ťažšie.

Silnejšie rádiové vlny, ktoré vyrábajú ľudia, prehlušujú prirodzené vlny, ktoré tvoria vesmírne telesá, až do takej miery, že v rádiovom prostredí už skoro nič nepočuť, uvádza sa v časopise Science News. Zdrojom tohto rušenia sú počítače, mikrovlnné rúry, mobilné telefóny, televízne a rozhlasové vysielanie, vojenské radary, komunikácia riadiacich veží s lietadlami a satelitné systémy. Tieto signály treba oddeliť od signálov vychádzajúcich z galaxií vo vesmíre. V snahe čo najviac sa vyhnúť rušivým vplyvom sa rádioteleskopy umiestňujú na odľahlých miestach!

Ale vo svete ľudskej civilizácie existuje iné, dôležitejšie počúvanie vesmíru, ktoré sa nielen zhoršuje, ale existuje snaha ho celkom zničiť! Je to počúvanie nášho Stvoriteľa cez jeho knihu Stvorenia a Knihu-kníh, ktoré nás informujú nielen o zmyslu života, ale aj o najlepšom spôsobe ako ho žiť a tešiť sa z neho – do nekonečna! Je to preto, lebo existujú bytosti, ktoré zhoršujú počúvanie vesmírnej informácii od nášho Stvoriteľa a tak dezinformujú ľudstvo a účinne, efektívne ho vedú do celkom možnej záhuby! Len tí, čo sa snažia počuť a konať podľa správ z vesmíru majú nádej spoznať pravdu!

Jakobov rebrík až do neba!

19.08.2019

Medzi nespočetné (dodnes sa ich nikto nesnažil spočítať všetky) biblické drámy patrí aj dráma o Jakobovom rebríku do neba. Je opísaná v prvej knihe Mojžiša v kapitole dvadsať osem počnúc viac »

Podlé znásilnenie celého ľudstva!

13.08.2019

Presne tak, ako pedofili zákerne číhajú na príležitosť zneužiť nevinné maloleté deti, takým istým spôsobom Satan (Boží odporca) a Diabol (luhár) si vyhľadal vhodnú príležitosť na viac »

Si otrokom koho počúvaš!

04.08.2019

Ten princíp alebo skôr ako zákon v ľudskej spoločnosti bol pod inšpiráciou už vyjadrený apoštolom Pavlom v jeho liste kresťanom v starovekom Rime: ‘Či neviete, že ak sa stále vydávate viac »

zeman, babiš

Vedenie ČSSD odhlasovalo zotrvanie vo vláde

23.08.2019 21:50

Česká koaličná vláda, zložená z hnutia ANO a sociálnych demokratov (ČSSD) a podporovaná komunistami, pokračuje.

poľsko, tatry, búrka, blesk, vrtuľník, helikoptéra

Búrku v Tatrách Poliaci prirovnávajú k teroristickému útoku, nezvestných už našli

23.08.2019 21:04

Vyhlásil to v piatok predstaviteľ horskej záchrannej služby na poľskej strane.

poľsko, tatry, búrka, blesk

SHMÚ vyzýva turistov na opatrnosť, v prípade búrok majú zísť do nižších polôh

23.08.2019 20:02

Ak chcú turisti vyraziť do hôr aj v prípade hroziacich búrok, mali by ísť skoro ráno a sledovať oblohu a radar.

PEOPLE-JEFFREY EPSTEIN/DOCUMENTS

Francúzsko začalo vyšetrovať sexuálne zločiny proti deťom súvisiace s Epsteinom

23.08.2019 18:20

Možné obvinenia sa týkajú znásilnenia a sexuálneho obťažovania neplnoletých osôb, pričom niektoré mali menej než 15 rokov.