Počúvanie vesmíru sa zhoršuje!

Rádioastronómovia z celého sveta používajú radioteleskopy na vedecký výskum skúmania vesmíru odpočúvaním. Na rozdiel od optických ďalekohľadov zhromažďujú rádioteleskopy informácie vo forme rádiového žiarenia. To sa potom interpretuje, analyzuje a spracúva na viditeľné obrazy. Táto úloha nie je vôbec ľahká, lebo rádiové signály sú mimoriadne slabé. Nech už je ľudská civilizácia akokoľvek výnimočná, astronómom spôsobujeme problémy a bránime im zhromažďovať informácie z vesmíru. Pre elektronický šum, ktorý vytvárame, je počúvanie vesmíru stále ťažšie.

Silnejšie rádiové vlny, ktoré vyrábajú ľudia, prehlušujú prirodzené vlny, ktoré tvoria vesmírne telesá, až do takej miery, že v rádiovom prostredí už skoro nič nepočuť, uvádza sa v časopise Science News. Zdrojom tohto rušenia sú počítače, mikrovlnné rúry, mobilné telefóny, televízne a rozhlasové vysielanie, vojenské radary, komunikácia riadiacich veží s lietadlami a satelitné systémy. Tieto signály treba oddeliť od signálov vychádzajúcich z galaxií vo vesmíre. V snahe čo najviac sa vyhnúť rušivým vplyvom sa rádioteleskopy umiestňujú na odľahlých miestach!

Ale vo svete ľudskej civilizácie existuje iné, dôležitejšie počúvanie vesmíru, ktoré sa nielen zhoršuje, ale existuje snaha ho celkom zničiť! Je to počúvanie nášho Stvoriteľa cez jeho knihu Stvorenia a Knihu-kníh, ktoré nás informujú nielen o zmyslu života, ale aj o najlepšom spôsobe ako ho žiť a tešiť sa z neho – do nekonečna! Je to preto, lebo existujú bytosti, ktoré zhoršujú počúvanie vesmírnej informácii od nášho Stvoriteľa a tak dezinformujú ľudstvo a účinne, efektívne ho vedú do celkom možnej záhuby! Len tí, čo sa snažia počuť a konať podľa správ z vesmíru majú nádej spoznať pravdu!

Slová Biblie sú jednoducho vedecké!

18.01.2019

Výskumníci a vedci v oblasti štúdia ľudského stárnutia a smrti sú presvedčení, že tieto sú naprogramované v našich génoch! Takže určité otázky z tejto vedeckej skutočnosti sú: Kto, viac »

Osobný význam spoznania Stvoriteľa!

13.01.2019

Z poctivého a úprimného štúdia Biblie spoznáme nielen meno Stvoriteľa, ale aj jeho najvýznamnejšiu osobnú vlastnosť, ktorou je neporovnateľná láska k jeho pozemským deťom! Potom spoznáme viac »

Môžeme spoznať nášho Stvoriteľa?

13.01.2019

Jedno z najväčších tajomstiev života, ktoré pretrváva až dodnes je identita nášho Stvoriteľa. Väčšina ľudí hovorí, že veria v Stvoriteľa vesmíru a života!. No ak by ste sa ich spýtali, viac »

blackout, elektrina, elektricka siet, vedenie,

Panamu postihol rozsiahly výpadok elektrickej energie

20.01.2019 21:58

Spoločnosť ETESA uviedla, že výpadok nastal dôsledkom "chyby v integrovanom národnom systéme".

Syria, výbuch, utok, nálet, bombardovanie

Pri útoku extrémistov na Mali zahynulo najmenej osem členov mierových síl OSN

20.01.2019 21:29

Ďalší vojaci týchto mierových síl známych ako modré prilby utrpeli zranenia.

trump

Druhý summit Donalda Trumpa a Kim Čong-una sa má konať vo Vietname

20.01.2019 19:50

Komunistami ovládaný Vietnam má dobré vzájomné vzťahy s USA aj s KĽDR.

macedónsko, grécko, demonštrácie

Desaťtisíce demonštrantov v Grécku protestovali proti dohode s Macedónskom

20.01.2019 19:08

Polícia odhaduje, že demonštrantov bolo v čase poludnia zhruba 60.000.