Počúvanie vesmíru sa zhoršuje!

Rádioastronómovia z celého sveta používajú radioteleskopy na vedecký výskum skúmania vesmíru odpočúvaním. Na rozdiel od optických ďalekohľadov zhromažďujú rádioteleskopy informácie vo forme rádiového žiarenia. To sa potom interpretuje, analyzuje a spracúva na viditeľné obrazy. Táto úloha nie je vôbec ľahká, lebo rádiové signály sú mimoriadne slabé. Nech už je ľudská civilizácia akokoľvek výnimočná, astronómom spôsobujeme problémy a bránime im zhromažďovať informácie z vesmíru. Pre elektronický šum, ktorý vytvárame, je počúvanie vesmíru stále ťažšie.

Silnejšie rádiové vlny, ktoré vyrábajú ľudia, prehlušujú prirodzené vlny, ktoré tvoria vesmírne telesá, až do takej miery, že v rádiovom prostredí už skoro nič nepočuť, uvádza sa v časopise Science News. Zdrojom tohto rušenia sú počítače, mikrovlnné rúry, mobilné telefóny, televízne a rozhlasové vysielanie, vojenské radary, komunikácia riadiacich veží s lietadlami a satelitné systémy. Tieto signály treba oddeliť od signálov vychádzajúcich z galaxií vo vesmíre. V snahe čo najviac sa vyhnúť rušivým vplyvom sa rádioteleskopy umiestňujú na odľahlých miestach!

Ale vo svete ľudskej civilizácie existuje iné, dôležitejšie počúvanie vesmíru, ktoré sa nielen zhoršuje, ale existuje snaha ho celkom zničiť! Je to počúvanie nášho Stvoriteľa cez jeho knihu Stvorenia a Knihu-kníh, ktoré nás informujú nielen o zmyslu života, ale aj o najlepšom spôsobe ako ho žiť a tešiť sa z neho – do nekonečna! Je to preto, lebo existujú bytosti, ktoré zhoršujú počúvanie vesmírnej informácii od nášho Stvoriteľa a tak dezinformujú ľudstvo a účinne, efektívne ho vedú do celkom možnej záhuby! Len tí, čo sa snažia počuť a konať podľa správ z vesmíru majú nádej spoznať pravdu!

Pred 6 000 rokmi predpovedaný koniec!

19.11.2018

Pred viac ako 2 500 rokmi Boží prorok Izaiáš potvrdil schopnosť Stvoriteľa predpovedať udalosti v živote pozemského človeka mnoho tisíc rokov v predstihu! Pod inšpiráciou napísal, že Stvoriteľ viac »

Existuje prijateľný postoj emigrantov?

16.11.2018

Prijať emigrantov z inej krajiny alebo inej kultúry je prejav súcitu, milosrdenstva, pomoci v nutnosti alebo k potrebe citovej, emocionálnej, no hlavne z toho materiálneho hľadiska hociktorej doby viac »

Nech sa deje Tvoja vôľa…!

09.11.2018

Viac ako miliarda kresťanov celosvetovo pozná tieto mnohokrát denno-denne opakujúce sa slová modlitby, ktorú vyučoval Boží syn svojich učeníkov a ktorá bude nezmazateľne zakotvená v inšpirovanom viac »

Euro, peniaze, ekonomika, graf

Eurozóna bude silnejšia, Slovensko bližšie k elite

19.11.2018 20:25

Pre Slovensko je spoločný rozpočet eurozóny šancou, ako sa ešte viac priblížiť k vyspelejším krajinám platiacich eurom.

Milan Lučanský

Napätie na najvyšších miestach polície

19.11.2018 20:00

Rozháda trestné oznámenie na organizátorov protestov Za slušné Slovensko policajné špičky?

Turecko, Rusko, plynovod, TurkStream, otvorenie

Plynovod z Ruska do Turecka má začať fungovať v roku 2019

19.11.2018 18:55

Turecký prezident Recep Tayyip Erdogan a ruský prezident Vladimir Putin slávnostne otvorili časť plynovodu TurkStream.

Igor Štefanov, nástenkový tender, Pezinok, Špecializovaný súd

Odsúdeného exministra Štefanovova už eskortuje polícia do väzenia

19.11.2018 18:19, aktualizované: 20:16

Najvyšší súd ho odsúdil na deväť rokov v kauze nástenkového tendra.