Na objaviteľku omikronu vraj vyvíjali tlak!

16. februára 2022, jankratky, Biblia Boh budúcnosť história veda viera vzdelanie život

Doktorka A. Coetzeeová, objaviteľka variantu omikron, tvrdí, že sa ju európske orgány snažili umlčať. Ale potvrdzujú sa tak manipulácie s informáciami, ktoré sa ešte nedávno považovali za konšpirácie. Uvidíme, čo sa ešte prevalí, keď sa pandémia pomaly skončí, keď krajiny sa vracajú do normálneho života.

“Bolo mi povedané, aby som verejne vôbec nevyhlásila, že je to len mierne ochorenie. Požiadali ma stále, aby som sa takých vyhlásení zdržiavala, a aby som povedala, že ide o závažné ochorenie,“ reagovala doktorka na otázku, či hovorí pravdu. Objasnila aj, že podľa WHO je mierny priebeh ochorenia covidu -19 vymedzený ako stav, keď pacienti môžu byť liečení doma a nevyžaduje sa ani kyslík ani hospitalizácia. 

Vážny priebeh je taký, pri ktorom môžeme vidieť akútne infekcie pľúc: aj keď pacienti potrebujú kyslík a možno dokonca aj dýchací prístroj, dodala A. Coetzeeová.  Aj dodala tiež, že takýto vážny priebeh sme zaznamenali aj pri variante delta, no nie pri variante omikron. Podľa jej slov bola z neustáleho zatajovania už konečne unavená!

Lenže potom sa jedného času vyjadrila, že ale ‚v Južnej Afrike je to mierne ochorenie, ale v Európe to považujú za veľmi závažné‘ a dodala, že ‚to je to, čo chceli všetci politici počuť’! Coetzee tvrdí, že juhoafrické orgány na ňu tlak nevyvíjali, no miesto toho ju kritizovali vedci zo Spojeného kráľovstva a Holandska.