Priestupník zákona od samého narodenia!

14. júna 2021, jankratky, Biblia Boh budúcnosť história veda viera vzdelanie zákon život

„Hovoril som ti to už dávno. Než to prišlo, spôsobil som, aby ste to počuli, takže ste nemohli povedať: ‚Môj idol to urobil; Prikazoval mi to môj vyrezávaný obraz a môj kovový obraz.“ Toto všetko ste počuli, aj videli. Nebudete to deklarovať? Odteraz vám oznamujem nové veci, strážené tajomstvá, ktoré ste nepoznali. Až teraz vznikajú, no ale nie dávno, veci, ktoré ste dnes ešte nikdy vôbec nepočuli, takže nemôžete povedať: „Pozri! Už ich poznám.“ No nie, nepočuli ste, nevedeli ste, a v minulosti vaše uši neboli otvorené. Viem totiž, že si veľmi zradný od narodenia ťa nazývajú priestupníkom. “ – Izaiáš 48: 5–8.

Táto inšpirovaná správa-povzbudenie-varovanie-informovanie, adresované všetkým skorumpovaným vodcom izraelského národa pred príchodom Ježiša Krista sa vzťahuje dnes na skutočný pravdivý obraz, skutočnú entitu v súčasnosti, ktorého neverný Izrael bol len predobrazom! Ako presne a pekne pod inšpiráciou nás, dnes veriacich v Biblickú správu, informoval apoštol Pavol (sám predobrazom pomazaného ostatku bratov Ježiša Krista), nasledovnými slovami: ‚Všetko, čo bolo napísané predtým, aj bolo napísané na naše poučenie, aby sme vďaka svojej vytrvalosti a úteche, ktorú dáva Písmo, už i mali nádej.” – Rimanom 15:4. Inými slovami: kto sa nepoučí z histórie, bude ju opakovať!