Trump reaguje na rozhodnutie USA súdu!

23. februára 2021, jankratky, Biblia Boh budúcnosť história pravda Reč večnosť veda viera vzdelanie zákon zázraky zdravie život zjavenie

Bývalý prezident Donald Trump v pondelok uviedol, že newyorskí úradníci, ktorí ho vyšetrujú, sa zúčastňujú na pokračovaní „najväčšej politickej honby na čarodejnice v histórii našej krajiny“ potom, čo najvyšší súd rozhodol, že Newyorský prokurátor by mohol získať Trumpove daňové priznania. Dodal:

“Už viac ako dva roky sa New York City zaoberá takmer každou transakciou, ktorú som kedy urobil, vrátane hľadania daňových priznaní, ktoré uskutočnili medzi najväčšími a najprestížnejšími právnymi a účtovnými spoločnosťami v USA. Donald Trump potom ďalej pokračoval vo svojom vyhlásení:

„Najvyšší súd by nikdy nemal dovoliť, aby sa takáto rybárska výprava uskutočnila, ale stalo sa! To je niečo, čo sa žiadnemu prezidentovi nikdy predtým nestalo, všetko je ale inšpirované demokratmi v úplne demokratickom prostredí, v štáte NY a štáte, ovládaný mojim nepriateľom, guvernérom Andrewom Cuomom! 

Ide o útoky demokratov, ktorí sú ochotní urobiť čokoľvek, aby zastavili takmer 75 mil ľudí (najviac hlasov, zatiaľ, ktoré kedy dostal sediaci prezident), ktorí v r. 2020 voľbách hlasovali za mňa – za voľby, ktoré podľa mnohých ľudí a odborníkov majú pocit, že som absolútne vyhral a s tým ja osobne a celý môj tím súhlasí!”