Založ si blog

Danielovo videnie o konci sveta!

 

“A dvadsiateho štvrtého dňa prvého mesiaca, keď som bol na brehu veľkej rieky, ktorá sa nazýva Chiddekel, pozdvihol som oči a videl som, a bol tam nejaký muž oblečený do plátna, s bokmi prepásanými ufazským zlatom. A jeho telo sa podobalo chryzolitu a jeho tvár vyzerala ako blesk a jeho oči ako ohnivé pochodne, a jeho paže a miesto jeho nôh sa podobalo pohľadu na naleštenú meď a zvuk jeho slov sa podobal zvuku zástupu … 

…A ten zjav som videl len ja, Daniel. Ale muži, ktorí boli so mnou, tí ten zjav nevideli. Padlo však na nich veľké chvenie, takže sa rozbehli preč a poschovávali sa. A ja – ja som zostal sám, takže som videl ten veľký zjav. A nezostala vo mne žiadna sila a moja vlastná dôstojnosť sa zmenila vo mne na skazu a neuchoval som si nijakú silu. A počul som zvuk jeho slov; a kým som počul zvuk jeho slov, tiež som tvrdo spal na svojej tvári, tvárou k zemi.“

Pred tým mal prorok Daniel podobné videnie a stretnutie s anjelom Gabrielom, po ktorom sa prorok začal triasť a spadol akoby bez života na Zem! Ale zdá sa, že to druhé videnie bolo ešte viac ohromujúce ako to prvé! Je zaujímavé, že Danielovo videnie je podobné tomu, ktoré mal apoštol Ján. Aj on bol tak ohromený, že spadol na zem, lebo videl už osláveného Ježiša Ktista! v obidvoch prípadoch Ježiš sa dotkol prorokov, a oni sa postavili na nohy.

V oboch prípadoch, apoštola Jána a proroka Daniela, videnie reprezentuje príchod Ježiša Krista v jeho bebeskej sláve. Okrem toho v jeho knihe je trikrát prorok Daniel opísaný anjelom ako ‘veľmi žiadúci muž’, čo znamená, že Daniel reprezentoval pomazaných bratov Krista počas jeho budúceho príchodu ako nebeský kráľ a vykonávateľ vôle Stvoriteľa. Okrem toho Danielovi bolo povedané anjelom, že videnie je zapečatené až do konca sveta. 

Takže Daniel v skutočnpsti predobrazuje svätých alebo pomazaných bratov Krista dnes, ktorým bude dané porozumenie svätých tajomstiev, ale nie cez biblické štúdium, ale tak, že budú očitými svedkami Ježišovej veľkolepej slávy. Obidvaja, apoštol Matúš a prorok Daniel dostali videnia a pod inšpiráciou napísali, že na samom konci tohoto systému vecí žijúci pomazaní bratia Ježiša Krista, ‘spravodliví, budú žiariť jasne ako slnko v kráľovstve svojho Otca’.

Následky demokratickej politiky v USA

29.03.2024

Ako sa politická ľavica v Amerike spojila s nacistami, aby zničili nielen Ameriku, ale i Západ prostredníctvom IG Farben, ten neslávne známy nemecký chemický a zároveň i farmaceutický kartel, ktorý dostal Hitlera k moci a vzostup jedovatej Big Pharma po 2. svetovej vojne. Vznik veľkých korporácií, z ktorých každá produkuje smrtiacu trifectu, toxické liečivá, toxické [...]

Čína – rezolúcie BR OSN sú záväzné!

28.03.2024

Čína včera považovala za potrebné pripomenúť Bidenovej administratíve, že rezolúcie Bezpečnostnej rady OSN, sú záväzné pre členov OSN. „Rezolúcie Bezpečnostnej rady sú záväzné,“ povedal novinárom v Pekingu hovorca čínskeho ministerstva zahraničných vecí Lin Ťien. Bezpečnostná rada musí naďalej pozorne sledovať situáciu v Gaze a v prípade potreby sa [...]

Zničenie mosta v Baltimore nebola nehoda!

28.03.2024

Bol to inscenovaný útok na most v Baltimore a nebola to náhoda! Je plánovaná politika na zničenie kritických infraštruktúr a bude zameraná naprieč celých Spojených Štátov Amerických! Existujú aj iné teórie. Tu je jedna: Kapitán lode, ktorá narazila a zničila most v americkom Baltimore pochádza z Ukrajiny. Zdá sa, že to bolo urobené zámerne. Tweety na telegrame hovorili, [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,385
Celková čítanosť: 3816889x
Priemerná čítanosť článkov: 2756x

Autor blogu

Kategórie