Evolučná teória je len otázka viery!

V akom zmysle je prijatie evolučnej teórie iba otázka viery? Pretože aby človek mohol prijať evolučnú teóriu, musí veriť, že vedci a výskumníci s ateistickými i agnostickými myšlienkami a názormi nedovolia, aby ich výklad vedeckých objavov bol ovplyvnený ich osobnými názormi, zvlášť, ak sú zároveň veriacimi v nejaké náboženstvo!

Všetci musia veriť, že všetky zložité formy života sú výsledkom mutácii a prírodného výberu, aj keď sa asi za viac ako sto rokov ukázalo, že cez mutácie ani cez prírodný výber sa nič nezmení na niečo celkom úplne iné! Musia veriť, že všetky formy života sa vyvinuli zo spoločného predka, aj keď skameneliny hovoria opak.

Na dodatok jeden vedecký časopis v tejto súvislosti citoval jedného vedca, ktorý to vysvetlil slovami: ‘Počas asi dvesto rokov sa šíri názor medzi autoritami zastávajúcimi evolučnú teóriu, že ak chcete byť vedcom, musíte svoju myseľ zbaviť ‘okov náboženstva’ a na výskumných univerzitách a inštitúciach musia byť veriaci ‘radšej ticho’!

Dokonalosť Adama len relatívna!

17.10.2017

Je len rozumné očakávať, že dokonalý Stvoriteľ robí dokonalé veci. Vzhľadom na ľudí, ako bol Adama a Eva, je potrebné si uvedomiť, že ich dokonalosť bola len relatívna! Boli stvorení viac »

Stvoriteľ napravil chybu ľudí v Edéne

15.10.2017

Dokonalý Stvoriteľ a Zvrchovaný Vládca celého vesmíru stvoril dokonalé fyzikálne zákony, ktoré riadia celý vesmír a dokonalé morálne zákony, ktoré riadia život dokonalých nebeských bytostí viac »

‘Priemysel’ na nové ľudstvo…

10.10.2017

Názov tohoto dnešného krátkeho článku rezonuje titul knihy Ali Rachmanovovej: Továreň na nového človeka publikovaného v Pravde* dňa 09.10.2017. Švajčiarska spisovateľka ruského pôvodu viac »

polsko, protesty, demonstracie

Gazeta Wyborcza: V Poľsku stíhajú viac ako 800 ľudí za protivládne protesty

24.10.2017 08:11

Ide o "pomstu režimu na obyčajných občanoch" a o "kolektívne politické procesy", tvrdí médium.

Rohingovia v Bangladéši

USA zvažujú sankcie proti Mjanmarsku pre Rohingov

24.10.2017 07:29

Moslimskí Rohingovia čelia v budhistickom Mjanmarsku dlhodobo diskriminácii.

starostovia, C40 Cities iniciative, metropoly, emisie

Svetové metropoly vyrazia autá s emisiami

24.10.2017 07:00

Starostovia 12 veľkých svetových miest sa v deklarácii zaviazali smerovať k ekologicky úplne čistej prevádzke do roku 2030.

zvárač

Štvrtinu nových pracovných miest obsadzujú cudzinci

24.10.2017 07:00

Pracovníkov zo zahraničia sú nútené prijímať hlavne firmy nachádzajúce sa na západe a severe Slovenska.